bambi

American family


Det är verkligen så overkligt att vara här. Jag har fått träffa min systerson för allra första gången. Han är 18 år och älskar att spela baseball. Så vi ska gå och se honom spela i helgen.




Området här är precis som att kliva ut på Wisteria Lane i Desperate Housewives.



Allra allra första bilden på oss tre systrar tillsammans!
#1 - Natali bloggar om LIVET

Vad spännande för dig!!

#2 - Michan

Å vad kul.
Jag e riktigt avundsjuk på deras hus, jag har alltid älskat de där gatorna i usamed trottoatet som inte angränsar till gatan, grönt och lummigt, så är jag förr i sverige, snacka om otur :(
Ha det gott nu ♥

Svar: Ja, det är verkligen supermysigt. Gillar också när huset har en stor grön trädgård framför sig :)
bambi

#3 - Heléne

Fina ni är tillsammans! Ni har mycket att ta igen. Ha en skön semester :)

Svar: Tack :)
bambi

#4 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

ÅH så fint dom bor! Och jag tycker att det är så spännande att följa dig i mötet med den "nya" systern :)

#5 - Camilla

Ååå vad spännande och vad kul att få se en bil på er tillsammans allihop.
Hoppas ni får kul när ni ska titta på när systersonen spelar Baseboll (jag själv är stor fan av den sproten och även av Softboll).

Njut nu och ha det såkul den tiden du får tillsammans med sin syster och hennes familj.

Kram från mig

#6 - Rita

Jättespännande tider i bloggen nu! Ta tillvara på allt som händer!

#7 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Så himla roligt att ni äntligen får träffas!

#8 - Tilda

Så roligt att följa den här resan, dels för att ni systrar äntligen får återförenas men också för att jag älskar USA. Ni är faktiskt inte ett dugg lika, är ni hel systrar eller halv systrar? Kan du inte göra ett inlägg där du berättar lite om er barndom och när ni förlorade kontakten och varför. har bara förstått att det var 23 år sedan ni träffade senast, det ser några år äldra ut än dig? Kram och tack för att du delar med dig av denna häftiga resa och upplevelse.

Svar: Ja, min yngsta storasyster är 16 år äldre än mig så jag är en riktig sladdis! Jag ska försöka knåpa ihop ett inlägg senare där jag förklarar lite mer vår bakgrund :)
bambi

#9 - Jenny i Dalby (mamma till fyra)

Så fina ni är! Måste verkligen vara väldigt speciellt att träffas efter så många år, och alla tre tillsammans!

#10 - spiderchick

Vad roligt :-) Ha en fortsatt trevlig vistelse, kul att följa er :-)

#11 - Elin

Njut av varandra !!!!!

Hihi, tycker att din systerson är lite lik dig, om man tittat på bilderna. Fast det kanske bara är jag som tycker det, kanske är annorlunda när man ser er båda i verkligheten.

#12 - soso

bambi din systerson ar lik dig! :D