bambi

Bakprylar till barn
Idag var jag alltså på stan och inne på Åhlens City. Jag åker inte så ofta in dit, även fast det bara är tre stationer dit men jag vet att när jag väl går in där så skulle jag kunna shoppa hur mycket som helst. Speciellt just nu när dom har 20% rabatt på Patisse som är ett märke inom bakning. Dom har baguetteplåtar, muffinsplåtar, kavlar och formar.



Och världens sötaste barn-bakset med kavel och formar. Jag är bra sugen på att köpa barnen ett varsitt bakset och såna söta småförkläden som finns!



På tal om barnförkläden så har Bamarang just nu kampanj på en massa ursöta förkläden, både till vuxna och barn (och man kan matcha varandra!).



Även dessa söta små kannor och glas i plast vore roligt att köpa till barnen (också på Åhlens City).



Och barn älskar ju att baka kakor!

#1 - Anneli

Hej, har du lust att vara med o tävla om ett presentkort på 500 kr från whiteaway.se så titta in på min blogg.



http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se/2012/06/04/8031196-tavling-med-whiteawayse/



Trevlig helg.

#2 - Elin

Har frågestund på min blogg gör min dag och ställ en eller två frågor ! :)

#3 - FIA FIT!

Fina grejer!



Kul det var att ses i söndags!

#4 - Shopaholic ♥ Blivande mamma till Tre!

Men åh så sött! Får se när man orkar ta sig dit men det är måste ju kikas på,barnen älskar att baka!