bambi

Bär med dig cupcakes på ett smidigt sätt



Denna ihopfällbara cupcake-carrier är kanske något jag ska kolla efter i USA. Det är alltid lite svårt när man ska ta med sig cupcakes någonstans och denna underlättar helt klart!
#1 - Anna - Med Alvora i famnen, en framtid av spänning

Hej Bambi!



Vet att du har fullt upp med packning och jobb. Om du har lite tid över skulle jag bli glad om du vill tipsa mig om något recept på cupcakes till min dotters dop. Ska inte vara allt för avancerade men festliga :)

#2 - Anna - Med Alvora i famnen, en framtid av spänning

Hej Bambi!



Vet att du har fullt upp med packning och jobb. Om du har lite tid över skulle jag bli glad om du vill tipsa mig om något recept på cupcakes till min dotters dop. Ska inte vara allt för avancerade men festliga :)

#3 - Josefine

Åh, dom såg smidiga ut! Hoppas du hittar det du säker "over there", och att du får en trevlig resa och vistelse :-)



Kram!

#4 - Fnulan

Men åååååååå vad fint!!!!! KRAAAAAAAAAM