bambi

Baseball och återförening med min farbror
 
Igår var vi iväg hela dagen då min systerson hade två baseballmatcher att spela. Men under den första matchen så besökte jag min farbror som jag inte har träffat sen jag var ca 13 år gammal. Mina kusiner och deras barn kom över också, så det var värsta släktträffen där. Alla ville träffa mig och det var jätteroligt. Det är faktiskt lite konstig känsla när en massa människor man inte känner vill träffa en, ta kort på en och vill prata en massa med en. 
 
Sen följde min farbror och hans fru med och tittade på min systersons andra match som han spelade. Det var jätteroligt att umgås lite med min farbror, som är otroligt lik min pappa både till utseendet men också till sättet  :)
 
 
Notera hans fina keps  ;)
 
 
Min systerson står vid plattan. Jag tror faktiskt att jag till och med förstod mig på reglerna efter ett tag och jag som aldrig gillar sport tyckte det var riktigt roligt att kolla på baseball!
 
#1 - John Hedqvist

Hejsan R -M. En mycket bra o oförglömlig dag med er alla glada systrar . Roligt ni kom o hälsa på. F.B. John H.