bambi

Caviar Manicure



Jag kunde inte motstå att klicka hem ett set med det senaste inom nagellack - caviar manicure från Eleven. Man målar naglarna och häller sedan små små pärlor ovanpå nagellacket medan det är vått så att pärlorna torkar fast. Det blir en riktig cool effekt, speciellt när det är blandat svarta och blåa pärlor.



Det var lite pilligt att fixa men det blev ett snyggt resultat. Får se hur länge pärlorna sitter kvar (det står att det ska hålla i minst 48 timmar).
#1 - Sabina

Snyggt :D men man vågar nog inte knåda några degar då xD

#2 - Camilla

Åh, vad snyggt! Själv har jag varit nagelbitare i alla år men senaste veckorna har jag gett mig den på att få ut lite längd och lyckats, grattis till mig :-)) så nu börjar även jag kolla runt lite när det gäller nagellack och detta var ju urläckert!

#3 - Ann

Caviar Manicure ser ju väldigt läckert ut. Såg att de hade det på GraceNoir.com tillsammans med mina andra favorit Nougat London... tror jag ska ta och unna mig detta =)