bambi

Dan före dan

Imorgon flyger jag över Atlanten för att återförenas med min syster som jag inte har träffat på 23 år.

När jag ser mina barn tillsammans och deras syskonkärlek så påminns jag om vad jag har saknat under alla dessa år. Min syster här i Sverige började jag umgås "på riktigt" med för 4 år sen och det är jag så oerhört tacksam för. Barnen älskar henne och hon är en del av mitt liv. Jag hoppas innerligt att Zack och Leah kommer att ha en livslång relation.

Idag är det mycket som ska ordnas. Det ska tvättas, städas och storhandlas. Och precis när detta inlägg publiceras så sitter jag hos frisören! Ikväll ska det packas (ingen idé att packa innan med två småbarn som bara vill riva fram allt).


//Pirr pirr i magen
#1 - Jenny - mammaliv i Nashville

Åhh så spännande!! Jag kommer följa dig på din resa & önskar all lycka!

#2 - Jenny - mammaliv i Nashville

Åhh så spännande!! Jag kommer följa dig på din resa & önskar all lycka!

#3 - Josefine

Åh vad roligt! Ser fram emot att få följa med när du återförenas med din syster. LYCKA TILL!!!



Kram och ha en bra sista lördag här hemma i Sverige.

#4 - Anonym

Haha men ÅH vad söta barna är!

#5 - storasyrran

Lycka till!

#6 - Sandra - If it comes in pink

Så kul :) Både att träffa din syster och att åka till USA, snart flyttar jag dit :)