bambi

Det verkar som om jag tog med mig solen hem
 
Jag har fått höra att det har regnat mycket här hemma medan vi var i soliga Kalifornien. Skönt att det vände när jag kom hem  :)
 
Det var underbart att hämta barnen på dagis igår och känna deras små armar runt min hals. Jag tror att dom aldrig har haft så bråttom hem från dagis som igår. Vi har kramats, lekt med nya leksaker, pussats och kramats lite till. Barnen kom in till vår säng runt kl. 1 under natten och jag bara njöt - för att vara ärlig så låg jag och väntade på att dom skulle komma in och kramas  :)
 
Dom nya leksakerna var mycket uppskattade!
 
#1 - Ylva Nilsson

Hej !
Är ny på denna bloggen, men vill bara slänga in en kommentar om vilka otroligt gulliga barn du har! otroligt charmiga på bilderna. Verkar vara en bra och mysig blogg, den lägger jag till i min följarlista !

Svar: Tack och välkommen! :)
bambi