bambi

För mycket shopping kan vara farligt
 
Min syster fick ett väldigt passande meddelande i sin fortune cookie när vi åt kina-mat på Panda Express, för vi har shoppat väldigt väldigt mycket när vi har varit här och vi är lite oroliga över hur vi ska få hem allt.
 
 
Jag har shoppat en hel del leksaker till barnen. Detta är inte allt, men det senaste som handlades på Toys R' Us. Jag hittade en vattenflaska med Leahs namn på!  :)
 
 
Jag älskar detta linne som jag hittade för en hundring och så har jag handlat essie nagellack här eftersom det bara kostar ca 45 kr!
 
 
Min syster köpte dessa söta adidas-set till barnen! Kostade bara ca 140 kr/st. Sen köpte jag lite roliga kalsonger till Zack också.
 
 
Dessa tröjor köpte jag i Santa Cruz, älskar dom!!
 
 
Vi har shoppat så mycket så vi köpte dom där påsarna som man kan suga ur luften ur. Så nu tror jag att vi får plats med allt, faktiskt!
#1 - Jenny i Dalby (mamma till fyra)

Riktig fest för barnen när ni kommer hem alltså :) Vilka smarta påsar, har aldrig sett såna!

#2 - tindra

Du borde passa på & shoppa Ralph Lauren där, så himlans billigt där i jmf med här hemma ju :)

#3 - Ellanora

Å Panda Express deras apelsinkyckling är ju så god, undrar varför det inte finns i Sverige... kan du öppna? Eller kanske jag..:)

#4 - Sanna - Livet med Wilton

Så smart med påsarna! Nackdelen är ju att det väger lika mycket ändå ;)