bambi

För vem sliter man?
Idag följer Zack med mig till jobbet. Han är så förväntansfull och stolt och har sagt hela morgonen att han också ska till jobbet idag. Det känns nyttigt för både han, mig och mina kollegor att han följer med. Jag tänker mig att det är lättare kanske för dom att ha förståelse för varför jag ibland måste gå tidigare och jobba lite mer hemifrån om dom ser för vem jag gör detta.

Leah är lite ledsen när vi pratar om att hon ska vara på förskolan och Zack ska med mig till jobbet. Men samtidigt är det viktigt att göra saker ensam med barnen, även om man som lillasyster ibland får vänta ett tag på sin tur....
#1 - Saga - mamma till Emilia

Va kul för honom :)

#2 - ♥ Sojka ♥

Det tycker jag också man ska kunna göra utan att man ska ha dåligt samvete. Dem måste ju också veta att bara för en får saker betyder inte att den andra MÅSTE sen kan man ju dela det så rättvist som möjligt. :) Men än så länge har jag ju bara en. :) Så det problemet lär komma någon gång hoppas jag.- ;)



Kram!♥