bambi

Fyndat på Polarn o. Pyrets rea
Man kan ju lika gärna utnyttja denna feberfriadag med att gå och shoppa lite, eller hur? Idag startade Po.P.s rea så vi begav oss dit, men tyvärr hittade jag inte så mycket som jag kanske hade velat. Jag har inte gillat så mycket i denna vårkollektion. 

Jag köper alltid kläder i nästa storlek till barnen på rean och det hade varit bra med lite pyjamas och annat i nästa storlek för Zack men jag hittade ingen sån.

Men lite fyndat blev det:


Överdragsbyxor i nästa storlek till Zack och sen lite strumpor och tights till barnen (vilket alltid går åt)


Båda dessa plaggen har barnen redan men jag gillar dom så mycket så jag köpte dessa i lite större storlekar också. Kofta till Leah och jeans till Zack (älskar dessa jeans, färgen och passformen är perfekt!).


Ullbyxor till vintern är ju perfekt att fynda till billiga priser och sen blev det en tunika till Leah som jag länge har spanat in (tycker hon passar så bra i blått).

#1 - Teskedsmamman

Härligt när man kan fynda lite :)

#2 - carro

Fina kläder. Ser fram emot att följa din resa till usa och träffa dina systrar. det låter väldigt spännande och du skriver väldigt bra om det. Gillar din blogg helt enkelt! :)