bambi

Gotti gott gott!
Jag var bra sugen på att köpa denna t-shirt   ;)
#1 - Therese

Det är så roligt att få följa med på din resa! Jag har alltid drömt om att åka till USA.

#2 - Emelie och lilla familjen

Jelly beans, mitt absoluta favoritgodis. Man borde ju verkligen ta sig över atlanten någon gång.. bara för det (och för de billiga barnvagnarna)

#3 - Lilla Angelicas ♥

Men du, inte lite gosaker! Smaskigt!

#4 - Sussi

Hejsan

hahahaaaaa vilken coool t-shirt Den hade jag oxå köpt. Så myyycket älskar jag choklad. Att jag kan sälja vad som helst för en liten bit.
Och tänka sig de kan du med hihhihihihi

sussi

#5 - Hondjur

Kulorna. De där vita, stora hårda! Finns ingen stans längre.. man kunde ha de i månader. Så fantastiskt goda! :))

#6 - Gaymasen

Hahaha den t-shirten skulle jag också vilja ha!

Vad härligt det är att läsa om ditt äventyr och ditt möte med systrarna. Kan förstå och nästan känna vilken lycka och glädje du känner just nu :) Kram!