bambi

Jag vann...


...ett set med nya köksknivar när jag var på ICAs pressvisning för ett par veckor sen. Precis vad vi behövde kan jag säga! Våra köksknivar kommer från makens gamla lägenhet som han bodde i när vi träffades - alltså över 10 år sen och det var inte direkt några kvalitetsknivar som borde hålla så länge kan jag säga...




Vi bjöds på en massa gott på pressvisningen, bland annat sockerstekta äpplen med mascarpone och biscotti och här får ni det goda recepetet:



ICA visade upp heminredning som kommer att komma ut i butikerna till hösten:



Den vita stekpannan som kommer från deras ICA Selection-serie (som är en serie som bara innehåller produkter av högsta kvalitén) fick vi med oss hem i goodiebagen!


#1 - Karoliina - med k och två i

Bra knivar är livsviktigt! :)

Vi har keramiska knivar från kyocera, värda varje öre! :)

#2 - Josefine

ICA har faktiskt en massa fint! Min man äger en ICA-butik (som jag också jobbar i) så jag är med en del "bakom kulisserna" och har varit med på en specialmässa i Göteborg och där fanns en MASSA fint! Jag som gillar att shoppa blev alldeles till mig :-D Sen skulle man gå där och beställa hem saker till butiken, men jag ville ju köpa allt! ;-)

#3 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Vilken bra vinst! Här hemma skulle också behövas nya knivar. Men det är något man hellst inte vill lägga pengar på ;)



OCh jag gillade kakburkarna! Dom måste jag spana efter i höst :)

#4 - Kristin

Grattis till vinsten, superbra ju! Det är verkligen viktigt med bra knivar. Vi har fastnat för Global och de är verkligen kanon.



Guuud så skoj med pressvisning av så mycket fint. Det hade jag verkligen också velat gå på! Är du specialinbjuden tackvare bloggen eller vet du något annat sätt man kan komma in på dem?



Må så gott!



Kram kristin

#5 - BAMBI

Kristin Ja, det är via bloggen som jag får inbjudningar till pressvisnngar :)

#6 - Jeanettellyckligfruochtvåbarnsmamma

Grattis det var du verkligen värd med så gamla knivar att tillgå.

Kakburken i tre våningar ska jag hålla utkik efter, så fin

#7 - Kristin

Vad roligt!

Jag håller tummarna för att jag också har en stor blogg om några år och får gå på liknade. Hade varit så roligt.



Lycka till på din resa till USA !



Kram kristin