bambi

My California skin
 
Åh nej, jag börjar redan flagna! Jag som ville njuta av min solbränna ett litet tag till. Titta på mina brunbrända armar och minnas tillbaka på dom underbara dagar som jag tillbringade med mina systrar. Jag vill hålla kvar vid den känslan, för just nu så känns det som om dom där 11 dagarna var för kort tid. Hur kan 11 dagar kompensera flera decennier av förlorad tid? 
 
Det är så mycket mer jag skulle vilja berätta, så många fler skratt jag vill skratta med min syster och så mycket jag vill höra henne berätta. 
 
En av pedagogerna på förskolan började gråta när jag berättade om återföreningen med min syster. Hon är väldigt nära hennes två systrar och det är inte förräns nu som jag förstår hur viktigt och stort det kan vara att ha en bra relation till sina systrar.
#1 - ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två ♥ http://tumadres.se

Smörj in dig med återfuktande kräm omedelbums! Hud som flagnar är ett tecken på skadad hud :-( Ta hnd om er! ♥

#2 - Pethra

Säger som tumadre samt att det är jätte viktigt att smörja in sig med rätt faktor, många tar för låg men med rätt slipper man tappa hud. Hud tappas enbart om den blivit bränd.