bambi

Nordic Beauty



Jag fick äran att prova på en spabehandling för recension hos Grand Hotels spa.

Behandlingen som jag fick prova heter Nordic Beauty. Jag blev först skrubbad med en sockerskrubb med tranbär och rosmarin. Jag fick sen sitta en stund i en ångdusch för att öppna upp porerna. Jag duschade sen av skrubben och fick sen en aromamassage. Efter aromamassagen blev det en ansiktsrengöring och ansiktsmassage.

Det var verkligen en helt underbar behandling! Gå och gör den! Man känner sig som en helt ny människa efter! Jag har nog aldrig varit renare  :)



Efter behandlingen så badade jag lite i poolen (vattnet är 32 grader!), satt i ångbastun och i någon slags massagepool. Emellan åt så åt jag houngsmelon, äpple och apelsin och drack lite te. Supermysigt! Jag vill verkligen inte åka därifrån! Servicen är verkligen i världsklass och allt är oerhört rent och fräscht. Dom säger att man ska komma dit utan någonting alls (bara baddräkten) för dom står verkligen för allt från schampoo till ansiktskräm. Dom erbjuder även smink, rakhyvel och hårfön!




Efter tre timmar på spat (!!) så åkte jag till slut hem (men jag hade lätt kunnat stanna där i några timmar till).
#1 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men sånt där "prova-på" vill ju jag också bli erbjuden !! :)

#2 - Lina

ooo vad nice :) AVis.... ;) Kul å se dig igår, kram kram

#3 - dianasdrömmar

Åh, vad härligt vännen :) det var du värd.Ha en härlig lördag med dina små kramar Diana

#4 - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad härligt :D grymt snygg design har du också förresten!

#5 - Linda

men hjälp vilken dröm att få göra en recension om ett spa! Lär ju min lilla pluttblogg aldrig få göra =/ men men, bra bloggar ska belönas =)

#6 - ladydahmer

MEN VA FAAAAAAN JAG VILL OCKSÅ HA EN PROVA-PÅ-RECENSIONS-TJOHEJSAN där. avis. som. satan.

#7 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Å så härligt. Det var dig väl unnat!