bambi

Outlet shopping
Idag åkte vi till ett gigantiskt outlet och shoppade en massa. vi var där hela dagen, fanns hur många butiker som helst!!
 
 
Först så besökte vi 7 for all mankind's outletbutik. Köpte två par som kostade ca 600 kr/st, det fanns billigare men jag blev så kär i dessa. Så otroligt sköna, mjuka och snygga!
 
 
Vi hittade barnparfym i en butik:
 
 
Sen gick vi till Jelly Belly's outletbutik:
 
 
Det fanns några riktigt äckliga sorter i Harry Potter asken så som gräs, snorkråka, jord, mm. 
 
 
Men denna var ännu värre. Det är ett spel - lite som rysk roulette - men man får chansa på att ta godisar och vissa va dom smakar spya, ruttet ägg, mm. Och dessa godisar smakar verkligen så!!! Blääää!
 
 
Jelly Belly dricka fanns det också! Som min systerson ville prova. Det var verkligen godis-dricka!!
 
 
Sen besökte vi Juicy Couture's outletbutik. Där fanns det en massa fint men vi köpte inget.
 
 
Vi var till Nike-outletet också och där köpte jag träningskläder till mig själv (kostade bara 350 kr för t-shirt och shorts) så nu ska jag väl komma igång med träningen när jag kommer hem. Det blev även en t-shirt till maken därifrån:
 
 
Sen blev det en hel del kläder till barnen från Gymboree:
 
(Kolla in dom söta humle-sandalerna!!)
 
Sen blev det ett par Converse till mig själv för ca 200 kr (jag behövde ett nytt par):
 
#1 - Annellisaa

härliga bilder

#2 - Mamma i London

Visst ar det nstan roligast att shoppa till barnen :D

Svar: Ja, det är det! :)
bambi