bambi

Återföreningen!

Igår återförenades jag äntligen med min syster! Det var underbart att få krama om henne på flygplatsen och det kändes så overkligt. Känns fortfarande overkligt när jag sitter här i hennes kök och pratar med henne.


Vi landade kom hem till henne runt midnatt igår kväll. Hon sa att vi inte skulle bli förvånade om grannarna satt utanför deras hus och väntade på oss för tydligen så väntar hela kvarteret på vår ankomst... haha. Men nej, det gjorde dom inte  ;)


Sen satt vi uppe till efter 2 och pratade och pratade. Kändes som om vi aldrig ville sluta prata. Jag kunde inte sova riktigt heller så jag vaknade runt kl. 7 och har fortsatt och pratat en massa.


Nu väntar jag på att maken och barnen ska komma ut på Skype så att vi kan prata!


Min systers enorma kyl (allt är så mycket större här!)
#1 - Anonym

pratar ni eng el svenska med varandra?

#2 - BAMBI

Vi pratar engelska :)

#3 - Anna

Vad olika ni är, alla 3! Helsystrar?

Ha det nu så trevligt!

Svar: Dom två är helsystrar, men vi har alla samma mamma!
bambi

#4 - Fnulan

Ögonen tåras på mig... Och du har till och med engagerat Bloggkommentatorerna...

http://stureplan.se/bloggar/bloggkommentatorerna/2012/06/16/bambi-aterforenas-med-sin-syster

#5 - kaffehörnan

Här var de ordning o reda

#6 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Åh så härligt att läsa att återföreningen blev så fin :)

Svar: Tack :)
bambi