bambi

Daim cookies


Idag så upptäckte jag nya kakor i matbutiken - Daim cookies. Jag älskar Marabou cookies och speciellt den med schweizerchoklad. Det är roligt att dom kombinerar kända chokladkakor med vanliga kakor.

Men jag måste tyvärr säga att jag inte gillade denna så mycket. Maken gillade den, men jag tyckte att den smakade alldeles för mycket mandelkrokant. Så jag håller mig nog till dom med schweizerchokladen istället eller bakar egna  ;)


Det blev mycket måndagsmys för barnen idag...

#1 - maya

Å så avis på dig som KAN äta kakor.......håller du vikten ändå? Hur har det gått efter pulvret? Hur går det med gymme?



Jag kör lchf men fuskar en del...........ligger +4 kg men det ok ändå, men skulle behöva träna mer :-)

Lite synd att du slutat skriva om Odd MOlly.........det var så jag började följa och hittade dig!

#2 - Sara

Härligt, ska inhandlas imorgon :) .. Hur va body buttern? Behöver en ny och kanske ska prova den istället för vanliga vanilj eller kokkos :)

#3 - FIA FIT!

Baka egna och öppna fik på Söder! Jag kommer och fikar! ;-)

#4 - Fnulan

MUMS sånna får vi ha när vi ska skeda!

#5 - Studeravidare.se

Var med och tävla om en MacBook och iPads!



Registrera dig på www.studeravidare.se/tavla och få din unika tävlingslänk, länka till oss och skriv en rad eller två om vilka vi är i din blogg eller i dina sociala medier och se klicken ramla in på din unika klickräknaradress samtidigt som du ser ditt namn klättra på topplistan!



1:a pris: MacBook Air 11”

2:a pris: iPad 3

3:e pris: iPad 2



Tidigare vinnare i våra tävlingar är bland andra Lady Dahmer och Hanapee



Även bästa blogginlägg vinner pris den här gången!



Skriv ett bra och roligt inlägg om oss på din blogg, meddela oss om inlägget och håll tummarna att du är en av tio finalbidrag. En jury bestående av marknadsförare och personalvetare tar, när tävlingstiden är slut, ut en vinnare.



Vinnaren får en iPad 3!



Lycka till!



/Studeravidare-gänget

#6 - ? ? ? BAMBI ? ? ?

maya Ligger nåt kilo plus (efter New York).



Sara Body buttern hade en superhärlig konsistens och doftade lagom mycket choklad. Gillade den massor faktiskt!

#7 - maya

duktigt! jag slog tuill på både bodybuttern och duschcremen. Menjaghar hört att man absolut inte ska smaka på cremen, alltså slicka på sin arm eller något typ för då ska det smaka jättemycket kemikalier....................hur man nu kommer på det! Kommer inte ihåg var jag läste det...............:-) Men len och go är den!

#8 - rebebe

OH! Jag har ingen ugn och är ingen bakfantast, men när jag fått cravings de senaste veckorna har jag två gånger köpt ballerinas chokladkakakex. Vetetusan vad de heter men de har flytande chokladfyllning och ser ut som cookies, inte ballerina. Underbara!