bambi

Eftermiddagen i bilder


Idag har det verkligen känts som att våren är här. Vi har varit ute hela eftermiddagen och det har verkligen varit underbart. När vi kom hem så visade termometern på 13 grader!


När vi kom hem så stekte vi skinksnitzel och potatismos.... och ärtor förstås!

#1 - Monia - mamma till Tuvalie ♥

Åh vilka härliga bilder :)

#2 - tindra

Det var jättehärligt väder!



Jo jag tänkte åka in efter 9-tiden, så ska vi ses runt 10-tiden i city??

Kan du sms ditt nr till mig...min iphone har raderat ALLA mina kontakter :/

#3 - Erica

Ärtor är så schysst! Min bror älskade dem när han var en liten parvel, så mycket att det var det första ord han någonsin sa! ;) (Fast han uttalade det mer som "ätte".)

#4 - Luxxie

Vilka härliga bilder, Zack och Leah är så grymt söta :)

#5 - Therese

Visst är det skönt att värmen äntligen är här!

#6 - sofia

gud va söta! =)

#7 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Mysig dag! :-)