bambi

Födelsedagsfirande


Tack för alla fina gratulationer under gårdagen! Ni är ju för gulliga!  :)

När jag kom hem från jobbet igår så hade maken köpt min favorittårta på Chokladfabriken. Det har blivit lite av en tradition och jag längtar nästan lite till nästa födelsedag när jag tänker på den. För chokladen smälter verkligen i munnen och den gifter sig så bra med hallonmoussen inuti.


Jag fick en jätterolig present av maken, nämligen en dessertkurs på Chokladfabriken!! Jag ska få lära mig att göra dessert under kursen - baka, göra praliner, mm och man får ta med sig en massa hem! Mums! Åh, va jag ser fram emot kursen!



Zack har på sig en prickig skjorta från eBBes nya vårkollektion

#1 - Annica M

Nej vad roligt det låter med den kursen! =)

#2 - Viola

Oh så gott det ser ut! (och grattis i efterskott!)

#3 - Johanna

Vilken rolig present!!! Grattis i efterskott :-)

#4 - ≈Sanna=

Jag ber lite om ursäkt att jag inte grattade dig igår men min dator har lagt av. Grattar dig nu i efterskott istället :) Grattis!

#5 - Johanna K

Åååå, vilken bra present! Jag fick en gång något liknande, men då var det "bara" chokladpraliner vi gjorde. Vi höll på en eftermiddag och gjorde 7-8 sorter, med olika fyllningar och olika utseenden. Jätteroligt var det, så du har verkligen något att se fram emot! Grattis i efterskott!

#6 - Rocktjejen

Grattis i e-skott! Det verkar som att din dag var fin. & vilken fin present du fick med. :) Hoppas den ska vara rolig.

Kram

#7 - Linda

Tårtan såg supergod ut, och vilken kul present! :)