bambi

Happy Days


Idag har jag gjort stan med en gammal vän. Vi skulle ju shoppa grejer till oss själva men det slutar ändå med att man dras till barnavdelningen och 90% av det man kommer hem med är till barnen. Haha, varför ska det alltid vara så?

Men jag var även ute efter en födelsedagspresent till min älskade syster som fyllde 50 år (!) den första februari. Imorgon kommer hon hit och då ville jag gärna hitta något extra fint till henne.


Happy Days serien från Sagaform är ju så fin (det är den som ni ser här ovanför). Färgglad och fin - perfekt nu till våren och påsken!


Fika blev det också förstås. Jag känner mig lite dum när jag beställer en "cola light och en devil's cake". Det känns lite som om han bakom disken tänker "vem försöker du lura egentligen?". Men jag tycker att det blir för sött att dricka vanlig cola till sötsaker, sen så dricker jag ju inte kaffe.... trots kaffelöftet...
#1 - tindra

Alltid lika kul att ses..kram!