bambi

Hitlers okände son
Ibland är det lite roligt att se vad folk har sökt på när dom har hittat hit till bloggen. Jag använder Google Analytics som besöksräknare och den kan jag varmt rekommendera. För där man kan man se vart besökarna kommer ifrån, hur länge dom stannar, mm mm.

Och så kan man alltså se vilka sökord folk har sökt på när dom har klickat in sig till mig:



Det som förbryllade mig var att jag har inte ens bloggat om "Hitlers okände son" (som var på tapeten för ett par veckor sen?). Så hur kan det komma sig att 28 personer har hittat hit när jag inte ens har bloggat om Hitlers okände son? Jag blev väldigt nyfiken och googlade själv det och hittade (till slut) denna bild:



Jag hade döpt bilden till Hitler (där ser ni att det är viktigt att döpa om bilderna till vad dom handlar om, folk hittar till er via bilderna också!).

Så det handlade snarare om Hitlers okände dotter.... (en mycket gammal bild på Leah!)
#1 - Marie

Hittade den här sidan: http://pinterest.com/



Har du sett den förut?

#2 - Carola

Hahahaa! :D

#3 - Anonym

Aaaahahaha ja tror ja dööör :D

#4 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Underbar bild! :)



Kostar Google Analytics någonting?



KRAM