bambi

Hudanalys hos Skin Plan


Jag fick en förfrågan för ett tag sen om jag ville komma till Skin Plan och göra en hudanalys. Där kollade dom hur mycket fukt och fett jag hade i huden. Det mesta låg inom normala värden.



Sen så fotade dom även mitt ansikte med en speciell kamera där man kunde se UV-skador i ansiktet, rynkor, porer och färgskiftningar. Jag har faktiskt inte en endaste rynka (!) och annars så såg det rätt så bra ut.



Utifrån dessa tester så fick jag hudvårdsprodukter anpassade till min hud med mig hem. Om ca 3 veckor ska jag tillbaka och ta nya prover och nya bilder och se om det har blivit någon förändring. Ni kommer få se resultatet då i bloggen!

Men även ni kan göra snabba hudvårdsanalyser på apotek där Skin Plan säljs! Jag tycker att det ska bli jättehäftigt att testa och sen se om det har blivit någon förbättring (vilket ni också kan göra på apoteken som säljer Skin Plan).
#1 - Jennifer

Wow! Det lät häftigt, blir spännande att få höra resultat sedan ;). Ha det gott! Kram Jennifer

#2 - Sanna

Det där skulle jag vilja göra!



Kram Sanna