bambi

Slipp knyta skosnören
Förra året så hade Zack ett par svarta Converse och vi märkte rätt så snabbt att detta med skosnören är inte så praktiskt på småbarns skor. Så jag blev jätteglad när jag såg att Geggamojas assnygga sneakers har en dragkedja på sidan! Så man kan göra en dubbelknut som inte går upp och sen enkelt ta på och av skorna!



Men jag såg att Converse även hade kommit med skor som inte behöver knytas...

#1 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Jätte snygga skor! Och jag håller med om det där med småbarn och skosnören. Förstår inte ens att dom orkar tillverka såna skor ...

#2 - tindra

snygga!! Beställde Converse till Mina boys.....knytfria då :)

#3 - emelie-mamma till elliott och leila

ja, en annan blev ju helt salig när man såg geggamojas kollektion förra året. Men sen fanns de inte i sonens storlek då. Tror de gick från strl 25 o uppåt. Men i år kan man äntligen köpa =)



hade inte en aning om att de fanns i converse nu med. Härligt!



hoppas du haft en fin dag!

#4 - Jennifer

Hejsan! fin fin blogg! :) lust att följa varandra med bloglovin och blogkeen? Kram

#5 - Sara, mamma till tre små troll

Suveränt! Det är verkligen helt värdelöst med skosnören i barnskorna, men det är snyggt med dom haha

#6 - Katja

Molo har också jätte bra "convers" liknande skor,både i hög modell och låg modell :) Dom höga har ju snören,men en dragkedja på sidan,men dom låga har "gummisnören" i stället :)