bambi

Koala Bear y


Usch, mina naglar är i det sämsta skicket dom någonsin har varit. Jag har alltid kunna ha långa starka naglar men nu vettetusan vad som har hänt. Dom skivar sig och går av på direkten. Jag tycker inte att jag äter så annorlunda mot säg 1-2 år sen? Kanske ska börja äta vitaminer? Men det är ju mer praktiskt med kort naglar får jag tänka på.

Men det kanske kan vara bra att måla dom och skydda dom lite mer? Så jag unnade mig ett nytt nagellack på Åhlens. Hädanefter kommer jag endast köpa OPI nagellack. Fy tusan va bra det är. Flyter ut så att det blir jämt och fint, täcker fint och torkar snabbt. I love!

Färgen som jag köpte heter Koala Bear y, fin röd-rosa färg med mycket glans!
#1 - M

Hej,jag har hört att naglarna skivar sig om man tvättar händerna för ofta.

#2 - Tindra

Snygg färg .... Kunde du fika på fredag??????

#3 - Caroline

Mina naglar är bra i perioder, framför allt sensommaren är de toppen och en bra bit in på hösten.. Antar att det är en blandning mellan att man är ute i solen mycket och får bra vitaminer till att jag har semester och då hinner pyssla om naglarna mer.

Jag kör ganska mycket med olika sorters nagelstärkare, nagelserum och framför allt nagelolja.. nageloljan är det bästa för naglarna och det går även att ha på trots att man har nagellack, bara att droppa en droppe vid nagelbandet och en under naglarna och massera in. Då blir de starka och växer så de knakar (De växer snabbare om man masserar nagelbädden har jag hört)

#4 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken läcker färg. Har tyvärr inga bra tips.