bambi

Oh my! Apple pie!



God morgon alla fina bloggläsare! Tack för alla fina kommentarer under gården - ni är verkligen underbara! Solen lyser nu på morgonen och det ger verkligen energi och man känner sig så mycket piggare! Jag hoppas verkligen att våren är på väg.

Idag är det betygsnack med eleverna i en kurs som slutar om ett par veckor. Sen ska jag försöka handla mat för veckan och posta paket.

Har ni testat Ben & Jerry's nya smak? Äppelpajsmak, det lät ju supergott! Vem älskar inte äppelpaj? Jag måste testa den snarast!

Ha en underbar måndag allihopa!
#1 - dianasdrommar

Du gjorde jättebra ifrån dig i lördags, hade bara velat ha mer av dig :) La en bild på dig på min blogg hoppas det var ok:) kram/Diana

#2 - Jo

Oj oj oj - vad roligt med en ny smak! Brukar alltid testa när det kommer nytt, så denna ska givetvis inhandlas - till helgen! :-)

#3 - Sofia

Ja du! Eftersom du "lurat" mig förut med att testa olika saker måste jag ju även prova denna :)



I slutet på Mars ska jag för första gången gå på bloggträff.



Kram Sofia

#4 - Ewa (mamma till 6 döttrar)

Njaaa.. den där glassen föll inte mig i smaken :) Men som tur är så är ju smaken olika för alla :)



Stor kram <3

#5 - Ann-Louise

Jag älskar B&J och jag älskar äppelpaj men gillade inte alls denna glass. Den var alldeles för söt för min smak.

#6 - Majsan

Gillade inte heller den här. Den smakade ingenting och gillade inte äppelbitarna i den.