bambi

Play-Doh Twirl 'n Top Pizza Shop


En utav dom alldeles för många leksakerna som vi köpte till barnen i New York var detta Play-Doh set som vi tyckte verkade roligt. Jag såg att det fanns även här i Sverige (dock till lite dyrare pris) så jag tänkte att det kanske kunde vara något att tipsa om då barnen tyckte det var jätteroligt att leka med!



Man kan alltså göra egen pizza med play-doh degen. Det finns en pizzaugn som plattar till pizzan och sen ett slags rivjärn där man kan riva osten. Det finns även små formar för att göra toppingar så som räkor, broccoli (det ska vara nyttig pizza här!), champinjoner, tomater, mm.

#1 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilket bra tips!

#2 - Alfva

Det vet du säkert vid det här laget, men jag var på Ica Maxi igår och storhandlade och fick syn på Chocolate Chips. Började av någon anledning att tänka på dig eftersom jag läste att du tyckte de var svåra att hitta förut.