bambi

Tipspromenaden - Kan ni svaren på frågorna? ;)
Förutom jobb och pressdagar så har jag även hunnit med ett föräldramöte på barnens förskola nu på kvällen. Dom brukar alltid dra ut på tiden för alla har tusen frågor och åsikter. Men det känns väldigt nyttigt och jag skulle inte vilja missa det (även fast jag denna gång fick vara sekreterare och en annan förälder spillde kaffe över mig och min nya kofta).

Lite roligt var att vi fick börja föräldramötet med att gå en liten tipspromenad med en fråga om varje barn och en fråga om varje pedagog. Totalt 26 frågor. Kan ni svaren på frågorna om mina barn?




Den sista var kanske lite för lätt.... alla barnen går ju på samma avdelning... men sen så kanske det inte var så lätt att komma på en fråga om någon som inte pratar så värst mycket  ;)

Jag kan ju skryta med att jag kom trea  ;)
#1 - Sara, mamma till tre små troll

Vad duktig du är, jag kan ingenting om barnen på trollungarnas dagis :/

#2 - Annica M

Det var ju ett bra sätt att aktivera er föräldrar också! =)