bambi

Varför får jag ständigt frågan?


Folk frågar ständigt om Zack och Leah är tvillingar. Jag förstår INTE det... ser dom inte att dom har olika ögonfärg, olika hårfärg och att den ena har rakt hår och den andra lockigt? Dom är ju typ varandras motsatser....  ;)
#1 - idun

Olikheter endast en mamma kan se ;-)



De har blivit sjukt lika.. Har följt din blogg sen Leah va bebis.. och nu är de verkligen lika!!

#2 - helene - passion for heels

Det är ju skillnad på tvillingar och enäggstvillingar, jag känner 3 olika tvillingar som är rätt så lika varandra men inte identiska! Jag tycker Leah och Zack är väldigt lika varandra, men precis som idun sa, det är olikheter som bara en mamma kan se :)

#3 - E.K - Mamma till Alicia och Simon

aww, så söta dom är :)

Har tittat i din blogg då och då, ibland är det svårt att se vem som är vem :) Jag tycker dom är väldigt syskon lika.

Håller nog med Idun's kommentar :)

#4 - Johanna

De är väldigt lika tycker jag :-)



Min stora son och dotter har 1½ år mellan och de får fortfarande frågan trots att de är 9 och 10 år om de är tvillingar. De är inte jättelika, dock lika långa vilket säkert är avgörande idag.

#5 - Sandra

Zack och Leah är väldigt lika!



Tvillingar ser ju inte alltid likadana ut :) Jag kände ett tvillingpar där flickan var lång, bastant och mörk. Killen var liten, ljus och smal.



#6 - Johanna

men ack så söta :)

#7 - Petra

Jag tycker att dom har blivit mycket mer lika sen efter du klippte Leah.

#8 - Carola

Gullsnuttor!!! :)

#9 - Anna, Gbg

De är otroligt lika, men man ser att de inte är tvillingar :-)

#10 - UlleBulle

Men dom är ju as lika. Ser ut att va lika gamla och ni klär dom klassiskt "tvilling lika".

#11 - Fröken Gredelin

Jag upplever att de är väldigt lika. Det var nåt inlägg nyligen där man såg en av dem på lite håll och jag fick läsa texten för att veta vem det var...

#12 - Viola

Jag tycker de är jättelika! Och olika kan man ju vara som tvillingar med, hade ett par i min gamla klass som inte ens såg utan att vara släkt överhuvudtaget. Däremot borde väl folk notera längdskillnaden angående dina :)

#13 - Anonym

De där detaljerna som du räknar upp Bambi är det nog bara du och dina nära som uppmärksammar, en snabb blick på barnen och ja... de ser ut som tvillingar :-)

#14 - hanna

Jag tycker att de är väldigt lika varandra. Och som flera andra nämnt så behöver de inte vara identiska för att vara tvillingar. Däremot tycker jag Zack ser lite äldre ut och jag kan tänka mig att han är längre än Leah.

#15 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag tycker de är jättelika. :-)

#16 - Erika

Dom e suuuperlika!!! Alla säger att mina barn e lika, men ser d inte alls själv. Som förälder ser man nog minsta lilla olikhet :) Fina e dom iaf :)

#17 - Ulrica

Jag tycker dina barn är väldigt lika varandra och förvånas inte över frågan. Vi har tvillingar som är väldigt olika varandra, den ena är blond, brunögd och kille och tjejen är rödhårig och blåögd så inte behöver det vara lika bara för att de är twins :). Söta är dina barn!



#18 - Jo

Jag tolkar din fråga som lite ironisk? Kanske beror på det lilla ;-)



Lika är de i alla fall och jättesöta! :-)

#19 - ? ? ? BAMBI ? ? ?

Jo Ja, jag var lite ironisk... jag ser ju att dom är rätt så lika men jag ser även många skillnader mellan dom :)

#20 - Anna - om konstnärslivet i Paris

Jag tycker du har världens vackraste barn. Mitt hjärta blir alldeles varmt när jag ser dina bilder på dem. Kort och gott.. :)