bambi

Vecka 11 - #967 Ceremony Strap Dress



Denna veckas Odd Molly kommer ifrån deepFLING och heter #967 Ceremony strap dress. Det är en klänning i 100% silke som finns i färgerna lilac, almost black, dark powder och silky white.

Jag hade på mig denna klänning under min föreläsning på Blog Jam Session och fick mycket komplimanger för den. Det var till och med en som räckte upp handen och frågade mig vart jag hade köpt den! Jag älskar den redan och jag hade gärna haft den i fler färger!


Denna vackra silkesklänning har smock upptill och knyt under bysten. Den har rätt så breda axelband och volanger under bysten och längst ner på klänningen. En underbar och smickrande klänning som är väldigt bekväm! Älskar den!

Jag skulle säga att Ceremony strap dress är normal i storleken. Prislappen ligger på 2300 kronor.


Bild lånad från Sophie

#1 - Anonym

varför får du ha massa klänningar men inte dina barn? de är ju rätt dyra så du verkar inte ha problem med att spendera mycket på att vara fin i klänning.