bambi

Vecka 12 - #994 Good s/s dress



Denna veckas Odd Molly är sponsrad av Country Dreams som skickade mig en #994 Good s/s dress. Denna klänning är i 100% bomull och finns i färgerna white, dark indigo, grey melange och silky purple.



Jag tycker att det är roligt att denna till synes enkla klänning har en sån vacker rygg. För även om den är jättefin framifrån med sina vackra broderier så blir den en helt annan klänning när man vänder sig om.

Jag älskar också att den är i 100% bomulls tyg och har nästan känslan av att vara en enkel t-shirt i materialet. Den känns inte som världens ömtåligast klänning utan man vågar använda denna. Jag hade med mig den till New York där den användes flitigt tillsammans med sköna leggings och kofta.

Jag skulle säga att Good s/s dress är normal i storleken. Prislappen ligger på 1000 kronor vilket gör att den känns väldigt prisvärd!

#1 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken snygg klänning!

#2 - Mia

Söt klänning, ryggen var fantastisk. Tror du att den skulle fungera som en tunika till en höggravid mage i sommar?

#3 - Amanda

Så himla söt! Somrig!!

#4 - Sofie

Vilken söt! Vad har du för storlek i din?

#5 - ? ? ? BAMBI ? ? ?

Sofie Jag har min vanliga storlek, storlek 2 på min :)

#6 - ? ? ? BAMBI ? ? ?

Mia Jag hade ofta Odd Mollys klänningar och tunikor under mina graviditeter så det tror jag absolut!