bambi

And the winner is....
Och sista goodiebagen går till.... *trumvirvel*

TantMango om Goodiebag nr 30 - SISTA GOODIEBAGEN!:
De tillverkas i Finland.

Nu vill jag ha badolja för här hemma är den alldeles slut. Och så presenter till 2-årskalaset på söndag och till 2-åringens kusin som kommer snart. Men framförallt behöver jag uppmuntran i form av tur att det kan gå bra någon gång. Efter många års elände vill jag så gärna kunna arbeta och försörja min familj, klara arbetsträningen och få jobb så att vi kan flytta till vårt drömhus. Där ska Lillan få springa barfota i gräset. Den dagen kommer jag att gråta av glädje




Grattis! Och här kommer en allra allra sista påminnelse att rösta på mig i Mammablogg Galans omröstning (nr 35). Idag är nämligen sista dagen att rösta, så om ni vill ge mig en liten chans att vinna så lägg gärna en röst - jag skulle bli så glad!! (Har aldrig vunnit något pris i en sån där prisutdelning nån gång.)