bambi

Dagens jobb

Sitter på café och rättar en stor hög med prov. Kan inte jobba hemma för då gör jag vad som helst förutom jobbar - till och med städar!

Testade en Chai Latte här men den var faktiskt inte så god. Smakade så kemisk på något vis men jag såg att tjej hällde i en massa syrup (visst heter det så?). Och inte riktigt varm var den heller! Nej, då gör Tassimon godare Chai Latte :)

Så är det att vara icke-kaffedrickare... Och lät det inte underbart med Chocolate Peanut Butter Stack Brownie? Får se om jag testar en sån senare (men ni vet nog redan hur det kommer att sluta - jag kommer försöka baka egna).

#1 - Apan is Pang Preggo - väntar tredje barnet

Det där fiket känner jag igen.

#2 - Nena

...och de små plastklämmorna känner JAG igen......

Lycka till med rättningen nu, maj är verkligen en härlig rättningsmånad!

#3 - Natali BLOGGAR OM LIVET ♥ ♥ ♥

Bakverken ser riktigt goda ut! Du kommer säkert att lyckas med att baka dem hemma :)

#4 - Ejkej

Ojoj, vad väl jag känner igen det där. Sitter hemma och försöker jobba idag, men det går mindre bra. Tur att jag är i princip färdig då eftersom de flesta betygen är satta och kurserna avslutade, bara ettorna kvar nu. Och nu hägrar sommarlovet. :)