bambi

Daimbullar
Finaste budet på länge!Fint innehåll ocksåVill smaka!Mums!


Igår kom det ett mycket trevligt bud (nu låter det som om jag får bud varje dag... riktigt så är det inte!) med en STOR ask i formen av ett hjärta! Inuti låg Hattings nya Daimbullar!

Så efter middagen igår så blev det provsmakning. Saftiga mjuka bullar som helt klart fick godkänt av barnen. Zack la märke till att det var choklad i bullarna och han frågade "är det för att bullarna ska bli godare?". Smarta unge!

Men jag tyckte nog inte bullarna smakade så mycket daim, men dom var goda. Men om jag inte hade vetat att det var just daim i dom hade jag nog aldrig kunnat gissa på det. Men samtidigt så kanske man inte vill att daim-smaken ska ta över för mycket?

Det bästa av två världar påstår Hatting och en påse med sex bullar kommer att kosta 29 kronor. Kommer ut i butik nästa vecka så håll utkik!
#1 - spiderchick

men gu va mycket gött ni får! Vad hände med min adress????? ;-)

#2 - Kicks

Verkar inte vara någon höjdare direkt!

Jag blev inte särskilt sugen... :)

#3 - MissParker

Åh, bullbud, jodå, jag är avundsjuk!

#4 - Towis - its about me wherever I am.

Men det låter ju så gudomligt gott med daimbullar, synd att de inte levde upp till namnet :)

#5 - Helena - barnvakt i Vasastan

mm gott det låter :)

#6 - Lilla Mysan

Jag har också smakat de där bullarna och jag tyckte de var rent vidriga. Och det säger jag TROTS att jag älskar både daim och bullar.