bambi

Första maj



Hej alla fina bloggläsare! Nu är det maj och nu måste man väl verkligen kunna säga att det är vår? Igår så tvättade jag i allafall barnens vinteroveraller och jag hoppas att jag inte ska behöva ta fram dom något mer. Jag tvättade och la undan dom någon gång i början av april också men fick ta fram dom igen efter nån dag bara...

Hoppas att maj bjuder på mycket trevligt! Nu är det slut på goodiebags (ni ska få veta vem som vann den sista under dagen idag) men det är ändå några fina tävlingar på gång. Det kanske är skönt att slippa allt tjat om goodiebags var eviga dag? Men jag hoppas att ni har lärt känna dom fina företagen som sponsrade goodiebagen och att ni har fått några tips om fina presenter!

Idag skiner solen och maken ska ta ut barnen till parken medan jag ska sitta hemma med deklarationer (både för mig själv och för mitt företag). Det var bestämt sedan länge sen att vi skulle göra så men nu när jag tittar ut mot solen så ångrar jag mig lite... skulle ju vara så trevligt med en picknick eller något i det fina vädret! Ska ni hitta på något skoj idag?
#1 - Carola

Deklarationer... det låter aptråkigt!

Vi åkte till stallet istället, familjedag där... Maskeradhoppning, gymkhanauppvisning, prova på.-ridning, fiskdamm, fika, tipsrunda... En massa kul helt enkelt! Fick till och med upp maken på hästryggen... :-D

#2 - Annika

Ledsen att behöva skriva det .. Men det kommer

skitväder till helgen igen :(

Snö eller snöblandat regn... Stånk!



:/