bambi

Första sommarhelgen



Första sommarhelgen för i år! Vi har njutit av den goda Änglakakan tillsammans med en massa färska bär! Jag är väldigt glad över att jag fick tag i en tårtkupa (som verkar vara rätt så svårt att hitta) på Åhlens. Passar perfekt nu på sommaren för att hålla bort flygfän!



Vi har även besökt Långholmen, som brukar vara vårt favorithäng på somrarna!



Stockholm är så vackert på somrarna och jag tycker om att vara Stockholmare lite extra mycket då. Men jag måste erkänna att Göteborg är en av mina favoritstäder också (får man säga så när man är stockholmare?). Jag älskar Liseberg och det var ju i restaurangen Heaven 23 i hotell Gothia Towers som maken friade till mig... så Göteborg kommer alltid ligga mig vart om hjärtat (det var även i Gbg som jag och maken träffades irl för första gången... för en si så där 15 år sen).


Skylt vid Långholmen

#1 - ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två ♥

Den där Heaven23 ligger varmt om hjärtat hos mig med. jag och Dorothea (Aff-kollgan!) lunchade deras berömda räkmacka där och hade en väldigt kul och minnesvärd kväll i baren... Haha!

#2 - Jennifer

Ser ut som en riktigt härlig helg! :) Ha en fin kväll!

#3 - Ulle

Härligaf foton. Allt blir lite lättare när solen skiner! =)

#4 - ♥ TUMADRE- ensamstående mamma till två ♥

Yepp det blir Furuvik på lördagen och Tom Tits på söndagen. Är ni där på söndagen eller lördagen? Till Furuvik kommer man annars enkelt med Upptåget. Tror jag... (?)

#5 - Lina, Kian & Neville

IKEA har ett rätt sött uppläggningsfat också :)



http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40125550/