bambi

Fredag
God morgon alla fina bloggläsare! Dagen började med att jag upptäckte att jag hade fått virus på mitt Twitter-konto?!? Jag förstår inte hur det gick till! Jag har ändrat lösenordet så jag hoppas att allt ska vara återställt nu!

Sen har jag varit inne hos Campadre och spanat in deras kampanj på Swedish Hasbeens (mina älsklingsskor!). Funderar på om jag ska klicka hem ett par rosa? Jag tycker att det är så roligt med lite färg på fötterna, det piffar upp vilken tråkig outfit som helst!



Idag ska jag sitta och rätta MOCKS som mina IB-elever har gjort. Det är gamla exams (slutprovet som dom gör) som dom får prova på och göra. Det avgör om dom får fortsätta eller måste gå om första året på IB. Jag har en stor hög med såna prov att rätta så det kommer nog ta hela dagen idag och hela måndagen (kanske även lite i helgen).

Helgens planer: besöka Tom Tits, inflyttningsfest och lite annat....

Ha en fin fredag!
#1 - Malin- Kalles mamma

Ja, de är supersnygga! Jag sitter och suktar lite efter de ljusblå, eller de rosa, eller de blå, eller...... :)