bambi

Goodiebagen från Mammablogg Galan
Goodiebagen som man fick på Mammablogg Galan var den bästa på länge. Inte alls så mycket barn och bebis-grejer utan mer saker till mamman själv - det gillar jag!



Jag kanske har blivit lite bortskämd med goodiebags men jag är lite trött på att det ofta är samma saker i goodiebagsen och nästan uteslutande bebissaker.

Gladast blev jag nog för trosorna. Jag är lite dålig på att köpa nya trosor och sen ÄLSKAR jag Pierre Roberts underkläder - dom är bäst!! Hörlurar är alltid bra att ha (speciellt med barnen som vill se på svtplay) och jag försökte faktiskt få med hörlurar till goodiebagsen till dom som jag lottade ut under mitt 5-års jubileum men jag fick inte med några (tänkte också då att det är något som dom flesta känner är bra att ha).


P.S. Idag är sista dagen att tävla om sjalselen Dreamy Dot!
#1 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Det var inte dåliga saker :)

#2 - Bondmoran

Åh, kanonfina saker ju!!! Jag valde helt klart fel gala.... haha. Nästa år blir det mammabloggalan!



Det är klart att man vill ha saker till sig själv för en gång skull! Man är ju inte så duktig på att skämma bort sig själv precis och vi är ju viktiga vi också! ;-)



Kram på dig

Bondmoran

www.bondmoran.nu

#3 - Fröken M

Wow !! En riktigt härlig goodiebag !

Och jag håller med dig - det är TRÅKIGT när det annars så ofta uteslutande innehåller babygrejer !!

Kram

#4 - Emma & Wilma

Wow vilka saker, skulle jag inte ha tackat nej till :) Jag har precis testat Pierre Roberts sport-top och det är verkligen den bästa jag har haft! Måste testa trosorna med då :)



Kram

#5 - Meekatt

Ja, det var en jöttebra goodiebag men en massa lyx! Hörlurarna var en klar favorit här med!



//Meekatt..

www.meekatt.com

#6 - ♥ Sojka ♥

Vilken galen goodiebag asså!



Hoppas du får en bra start på veckan kära du! :)

Kram!