bambi

Nytt från Little Bloom



Vi fick hem ett paket från Little Bloom som sponsrade barnen med lite nya fina kläder. Det blev två t-shirtar från Duns, ett par mjukisbyxor från Shampoodle och säsongens helt klart snyggaste shorts från Shampoodle. Men dom har även andra märken så som Mini Rodini, Maxomorra, mfl. Little Bloom inriktar sig på ekologiska barnkläder, vilket jag alltid tycker är ett stort plus! Dom har även tygblöjor och bärsjalar.

Jag försöker alltid köpa ekologiskt i den mån jag kan, speciellt efter det att jag fick höra att man behöver tvätta plaggen tre gånger innan alla giftiga kemikalier i kläderna!



Igår fick barnen inviga sina nya t-shirts, älskar Duns fina mönster i vårkollektionen! Och just nu får ni läsare 15% rabatt hos Little Bloom fram till den 2 juni genom att uppge koden bambi ! Passa på och klicka hem midsommarkläderna lite extra billigt nu  :)

P.S. Glöm inte att kika på mina tradera-auktioner som slutar snart och missa inte att tävla om det fina olivoljepaketet!
#1 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Bara älskade shortsen och den med jordgubbarna!

Tack för vinsten föressten, Ebba stormtrivs i sin nya badrock =)