bambi

På begäran: Videoblogg om spritsning av cupcakes

#1 - Marie

Ser jättesmarrigt ut! Lagom mycket frosting också.



Tack för videon :)

#2 - Saga -mamma till Emilia

Superbra video! Ska göra min första cupcakes på lördag så jag hoppas det går lika lätt som det såg ut här :)

#3 - Flyttlådan

Det är verkligen jätteroligt att se dina videobloggsinlägg! Jag blev vääääldigt sugen på att själv baka nu! Vilken tur jag har som ska baka cheesecake nu inför min födelsedag som är på fredag då! Ingredienserna ligger och väntar på mig i kylskåpet! :) Kanske lika bra att kavla upp ärmarna och sätta igång.

Ha det gott! Kram

#4 - Sabina

Härligt med videoblogg

#5 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Goodiebag tävling!

Jag köper precis likadana spritsar på Ö&B för en billigare peng :)

#6 - Heidi

Hej! Skriver som Beatrice - Exakt samma spritspås-förpackning med tyllar kostar 49 på Ö&B!! Brukar köpa det där! Sen om man känner någon som handlar hos en grossist, typ Axfood eller nåt, så kan man köpa storpack spritspåsar på rulle, eller om man är kompis med någon som har bageri eller liknande, så får man säkert köpa en rulle engångspåsar av honom/henne! Räcker typ en livstid liksom... ;) Här har vi studentfix denna vecka och det lär gå åt några spritspåsar! =) Ha de gott!