bambi

En härlig dag

Spring mot parken!Syskon som härjarMellanmålBockarna BruseBarnen trivs!Klättring

Idag har det inte blivit så mycket bloggande eftersom vi har hängt med LadyDahmer och hennes lilla flock hela dagen. Det har varit jordgubbar, pannkaka, tårta, riskakor, Bockarna Bruse, spel, mm. En härlig dag helt enkelt  :)

#1 - Ch

(har inget med inlägget att göra, ber om ursäkt för det!)



Hej!

har en fråga som jag hoppas att du eller nån av dina läsare kan hjälpa mig med! :) det är så att när jag fyller år i sommar vill jag göra massa olika muffins. Därför undrar jag lite om frosting och sånt. Det finns ju himla massa olika. Jag behöver lite olika, en som är ganska fast (som är lätt att forma osv) och gärna en som är rätt fluffig. Sen undrar jag lite om sockerpasta. Jag köpte vit sådan och har försökt färga med karamellfärg, vilket vart väldigt svårt och kladdigt. Förpackningarna hos panduro är ju jäkligt stora (=ganska dyrt) och jag behöver antagligen inte mer än ett eller två paket totalt, men vill gärna ha olika färger. Något tips på hur man färgar den enklast? Eller så kanske det finns något bättre alternativ?



/Ch