bambi

Smultron på plats!


Igår hjälpte barnen mig på balkongen lite. Vi planterade smultronplantor och vattnade blommorna. Det är verkligen roligt att pyssla på balkongen och jag längtar efter en egen trädgård där man kan sitta ute och äta frukost och barnen kan springa runt. Förhoppningsvis kan drömmen bli sann om 2 år ungefär! Jag längtar!


Det är redan två blommor på ena plantan, så vi får hoppas på några bär inom snar framtid!

#1 - tindra

Älskar Leah`s tunika!



Sv: Vi mår bra här nu tack :) Barnen var aldrig så dåliga som vissa blir av vattkoppor,dem var pigga,glada & fick inte så mkt utslag/koppor

Jag har en del ärenden att uträtta i city imorgon. Kan vi ta fikan/lunch nästa vecka???????

Ses vi på tomtits i helgen?? Vi ska dit på söndag :) Såpbubbleshow låter ju härligt!!

#2 - Katrin

Vad mysigt!

#3 - Jeanettellyckligfruochtvåbarnsmamma

Ja det är (Oftast) underbart med egen trädgård, men i bland kan jag sakna min gamla balkong.

Det är ju ganska mycket mer jobb med en stor trädgård, men ungarna älskar att vara ute och busa runt bland sin kasebana, gungor och annat.

Smultron är så gott och ungarna älskar att plocka bären själv.