bambi

Sommaren är en bra måttstock
God morgon alla fina bloggläsare! Jag har sovit 12 timmar i sträck! Otroligt skönt! Men jag blev så trött när jag nattade barnen igår kväll så jag gick och la mig vid 20.30.

Vi var ute nästan hela dagen igår och jag tänkte på vad stor Zack har blivit! Det märks så tydligt när man är ute en massa om somrarna (nu kan man väl säga att de tär sommar) och märker vad han klarar av själv och inte. Det är lätt att minnas tillbaka till förra sommarn och vad han klarade av själv då.



Sen känns det även som om Leah har blivit så stor nu när jag ser henne i Zacks gamla kläder... kläder som han hade förra sommaren! Inte alls länge sen ju! Som denna fina zebra-tröja från Molo som jag fortfarande kan se Zack i framför mig.



Zack förra sommaren

#1 - Linnea

De är så fina dina barn!