bambi

Starbucks nu i en butik nära dig
Det är alltid roligt att få bud, speciellt när man är hemma sjuk och tycker synd om sig själv. För några dagar sen så fick jag hem ett sånt fint bud med blommor och en massa gott från Starbucks.

Starbucks har nämligen börjat sälja deras kalla kaffedrinkar i matbutiker och snabbköp i hela Sverige. Nu dricker inte jag kaffe så maken får ta och dricka kaffedrinkarna vi fick hem. Men jag älskar deras cheesecake och Chai Latte, får hoppas att man snart hittar det på ICA också  ;)
#1 - tindra

Love starbucks! :)

#2 - spiderchick

ååå vad gott ett sånt där bud skulle jag inte tacka nej till ;-)



En bajshistoria låter för övrigt väldigt spännande haha!

#3 - Fröken M

Vilket lyxigt paket - jag ÄLSKAR kaffe :)

Krya på dig !! kram

#4 - storasyrran

Vilken fin bild på Leah!