bambi

Tårtbud
Det är inte varje dag man får hem en nybakt prinsesstårta! Det var ju ett väldigt trevligt bud att få hem!



Om en vecka är det prinsessan Estelles dop och under hela maj månad så säljer Sveriges bagare & konditorer rosa prinsesstårtor med en guldkrona till förmån för Victoriafonden. För varje såld tårta skänks tio kronor och för varje såld prinsessbakelse skänks 2,50 kr, till arbetet för funktionshindrade och kroniskt sjuka barn i Sverige genom Victoriafonden.

Stockholms bagerier samarbetar med Stockholms Stad och låter alla 4-6 åringar njuta av prinsesstårta i Kungsträdgården under dopdagen den 22 maj!
#1 - Carolina

Vilka härliga bud du får hem i mängder just nu. :-) Får man lov och fråga vilka pr-byråer det är du har kontakt med och får dessa möjligheter utav? Kram

#2 - Carolina

Vilka härliga bud du får hem i mängder just nu. :-) Får man lov och fråga vilka pr-byråer det är du har kontakt med och får dessa möjligheter utav? Kram

#3 - Carolina

Vilka härliga bud du får hem i mängder just nu. :-) Får man lov och fråga vilka pr-byråer det är du har kontakt med och får dessa möjligheter utav? Kram

#4 - Bambi

Carolina: Just detta bud kom från Prat PR :)

#5 - cecce

Inte dåligt att få ett sådant bud en liten tisdag!



Då får vi hoppas det säljs många rosa prinsesstårtor när behållningen går till en sådan bra sak!



Kram /C

#6 - Sophie - En Liten familj på 3♥

Varfför är tårtan "delad" på mitten? Jobbar på kondis och har aldrig sett detta förut. Ser skit fult ut.. Annars super fin idé!! Hoppas den smakade!

#7 - BAMBI

Sophie Delad? Menar du det där marsipanbandet längst ner?

#8 - Sophie-en liten familj på 3

Bambi: ja precis såg inte att de var ett "band" ser mer utsom nån har skurit den på hälften :). Aldrig sett de på en tårta.

#9 - Fröken M - Vinn en Tassimo T55 !!

Åh vilka härliga bud ni får hem !

Och för en god sak dessutom :)

Undrar om dessa tårtor finns att köpa i Karlstad ?

Ha en TOPPEN dag !!

KRAM

#10 - Aniika

Åh, den ser god ut. Nog tur för mig att jag inte får sådana bud hem, jag hade ätit upp hela själv! :) Ha en bra helg.

#11 - Ylva

Sådana bud skulle jag med vilja ha ringandes på min dörr :) Men jag får väl rusa iväg och köpa mig en sådan där tårta själv. Om inte annat för den fina prinsesskronan ;)