bambi

Utmaning
Bondmoran utmanade mig med en massa intressanta och roliga frågor som jag skulle svara på och sen skulle jag komma på 10 egna frågor och skicka utmaningen vidare! So, let's go:


1. Är du alltid ärlig i din blogg?
Svar: Ja, om jag nu berättar om något. Om jag känner att jag inte kan vara ärlig så skippar jag att blogga om det.

2. Om du fick tillbringa 4 veckor på en öde ö, skulle du ta med dig dina barn eller Johnny Depp?
Svar: Helt klart mina barn!

3. Nämn 1 tillfälle när du var så arg på dina barn att du var redo att sätta ut en blocketannons.
Svar: Jag kan bli fruktansvärt frustrerad när jag nattar barnen och dom aldrig vill somna. Jag ligger där och planerar i huvudet allt jag vill hinna med innan jag stupar i säng men jag bara känner hur den tiden krymper och krymper ju längre tid det tar att natta. Mycket frustrerande!

4. Nämn 3 bloggar du inte kan vara utan (nämner du inte min så skyll inte på mig om någon kastar kobajs ägg på ditt hus)
Svar: Haha, tur att du inte vet vart jag bor dårå  :)  Men gud, jag hinner knappt läsa bloggar nuförtiden! Jag läser mina vänners bloggar (LadyDahmer och Matstugan) men utöver det så hinner jag ibland titta in hos Bloggkommentatorerna och typ alla som jag har utmanat!  :)

5. Hur var din första kärlek? Snygg, rik, töntig, klassens clown eller en golden retriver? Berätta.
Svar: En äldre kille. Mycket cool...  :)

6. Hur kommer ditt liv se ut när du är 70 år?
Svar: Förhoppningsvis så umgås jag mycket med barnbarnen och reser mycket!

7. Var du busig eller lugn som barn?
Svar: Lugn!

8. Nämn 3 saker du inte kan leva utan (och nej, man behöver inte svara ”min man och mina barn”)
Svar: Min familj, Dr.Pepper och choklad.

9. Tipsa mig om 3 sjukt bra filmer som jag bara måste se!!!
Svar: Bridemaids, The eternal sunshine of the spotless mind och The squid and the whale.

10. Och sist men inte minst, vad är det bästa med min blogg? (typ att den är fantastiskt underhållande, att den är så vackert skriven, eller att du slipper läsa den?)
Svar: Att den är rolig och känns otroligt personlig!

Nu utmanar jag Evelina, Spiderchick, LadyDahmer, Matstugan, Gaymasen, EnDenise, Martina, Fnulan, LinaAnna, Teresa, Lofsan och Sophie!

Här är mina frågor:
1. På vilket sätt är dina barn bortskämda?
2. Om du skulle få förbjuda en sak, vad skulle det vara?
3. Vilket var ditt favoritämne i skolan?
4. Vilket kan du inte leva utan - datorn eller tv:n?
5. Vad bakar du helst?
6. Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att färga håret grönt?
7. I vilket barnprogram skulle du helst vilja vara en karaktär i?
8. Hur mycket kostade det dyraste klädesplagget du har?
9. Vem inspirerar dig mest?
10. Ett ord som du ofta använder?
#1 - Lesthi

haha vad roligt det känns att vissa skulle vilja ha betalt för att färga håret grönt och själv går man frivilligt runt med 40% av håret grönfärgat xD

#2 - spiderchick

Kul :-) Jag är på.

#3 - Gaymasen

Skoj! Jag fick en till liknande så jag väver ihop dem och tar några frågor ifrån dig och några ifrån den andra. :D

#4 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Nu har jag svarat. Var dock lite lat och låter alla som vill svara fast på dina frågor :-), fantasin är inte på topp ikväll så jag kom inte på några bra frågor att skicka vidare.



http://www.annakarlsson.se/blogg/2012/05/30/fatt-en-utmaning-av-bambi/

#5 - Sophie

Ååh KUUL! :D klart jag antar utmaningen ;)



PUSS <3

#6 - Bondmoran

Vad kul att du ville vara med :-) Härliga svar från härliga du <3



Kram

Bondmoran

www.bondmoran.nu

#7 - Gaymasen

Utmaningen antagen och klar! ;-)