bambi

Apa dig
Leah är helt galen i apor just nu. Hon kan kolla på samma Nicke Nyfiken film åtta gånger på raken (medan man själv håller på att få hjärnblödning av den!). Hon sover alltid med sin älskade Herr Nilsson mjukisdjur (som hon fick av Magda!) och har gärna med "henne" (som hon kallar Herr Nilsson) överallt.
 
Hon har till och med apor på sin tandborste!
 
 
Så, gissa om jag var tvungen att klicka hem denna tunika full med apor till henne?! Den kommer från Snoffs och finns hos Oii barnkläder för bara 80 kronor!!! Ja, ni läste rätt! Den kostar bara 80 kronor och eftersom Oii barnkläder alltid har fri frakt så blir det bara - 80 kronor (om man bara ska köpa denna alltså)! 
#1 - Lucy Li väntar på fyran

Oh, den där skulle nog min minsting också gilla, fröken klätterapa ^^

#2 - Världens bästa Maria

Åh vad fin! Var tvungen att gå in och lägga en beställning :-)

#3 - Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Vilken mysig blogg du har =)
Lägger till dig på Bloglovin och fortsätter kika in.
Kram Sara

#4 - dianasdrömmar

Så söt kommer passa Leah perfekt :) stor kram Diana

#5 - Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Vilken söt!

#6 - Jessica E-Med ny design!

Jösses, det var inte många pengar för så söt tunika :)
Synd att mina kids är lite för stora för att gå runt iklädda apor. Eller den lilla kanske det funkar på, men den stora vete sjutton om han går med på det alltså, haha..
Nå.. tack för tipset, alltid trevligt med nya shoppingställen. Plus för fraktfritt!!

#7 - storasyrran

Åh vilken fin! Jag gjorde en beställning direkt till både min dotter och två kusiner! Perfekt julklapp! Tack för tipset!

#8 - Jenny - mammaliv i Nashville

Jag tycker det är så fint när barn får "dille" på något särskillt. Att hon tycker om apor så mycket så allt helst ska vara apor. Jag längtar verkligen till dagen då August bestämmer att allt ska vara Pippi, eller spiderman, eller tåg eller dockor eller vad det nu än må vara :)

#9 - Erica

Den var jättefin! Fina färger och roligt tryck.

#10 - Thina

En sådan hade min lilltjej i storlek 92 och hon älskade den och nu fanns den i 104 så det blev en beställning på den :) Tack för tipset. Blev lite annat också ska jag erkänna.

#11 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad fin och billigt. Hittade själv en uggletröja på Cubus i lördags för 40 kronor, den var jätte fin och jag blev överlycklig över mitt fynd :-)