bambi

Bloggevent med Tyra
 
Igår kväll var jag på ett event som Tampons for free anordnade med bland annat Tyra Sjöstedt. Det skulle handla om HPV-viruset som orsakar livmoderhalscancer.
 
Jag stressade dit utan att ens ha hunnit ätit middag (ca 40 minuter sen eftersom maken inte kunde komma hem tidigare) men det bjöds inte så mycket att äta tyvärr. Sedan så trodde jag att det skulle handla mer om HPV-viruset och vaccination men istället blev det väldigt mycket fokus på Tyra och hennes blogg. 
 
Jag kanske låter lite gnällig men jag blev faktiskt lite besviken och jag känner faktiskt att min tid är dyrbar. Jag hade hellre spenderat den tiden med barnen och familjen. Men, jag tackar nej till många events som inte känns rätt för att jag känner att jag inte har tid att gå på allt.
 
 
En fin goodiebag fick vi med oss hem också med bland annat Tyras bok. Ska kika igenom den senare och se om det finns några bra tips där. Sen fick vi även med oss hem lite choklad från Anthon Berg med chili och honung! Jag har nog aldrig ätit choklad med chili i förut, har ni testat det?
#1 - Sofia

Måste bara säga att den där chokladen är sjukt god! Lyckost dig! Måste ändå säga att det verkar som att du går på olika event väldigt ofta, varför stressa iväg till ett du egentligen inte hann till? Fast det klart, när den chokladen låg i påsen kan jag inte klandra dig!

Svar: Jag går kanske på 1-2 events i veckan men tackar nej till ungefär lika många till.... Många events låter superroliga på inbjudan och sen när man kommer dit så är det inte alltid lika roligt, så det är svårt att veta vilka jag ska tacka ja till och inte...
bambi

#2 - dianasdrömmar

älskar choklad med chili, mums kram

#3 - Sara

Choklad med chili är supergott, en av mina favoriter. Brukar köpa Lindt. Har dock inte provat den där sorten en det lät gott.