bambi

Bloggevent
 
Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska på WeRFamily event och jag ska vara på scenen! Jag ska vara med i bloggpanelen och prata om bloggåret 2012. Det ska bli jättespännande! 
 
Jag har även möjlighet att dela ut två VIP-biljetter till mina läsare (som får ta med en vän och ni behöver inte själva vara bloggare). Så, om ni vill komma på detta trevliga event imorgon och höra mig snacka bloggtrender så lämna en kommentar till detta inlägg - så kanske vi ses imorgon?  :)
#1 - Lena

Det hade varit roligt! Skulle vara skönt att få komma hemifrån efter en vecka med sjuka barn.

#2 - Anna

Hej
Oj vad skoj, det vill jag verkligen gå på!

#3 - Emelie med Hugo&Vilma

SPÄNNANDE! Jag vill gäääärna få biljetter och gå!

Trevlig helg!

Hälsningar,
Emelie

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Vad kul, är det i Stockholm?

Svar: Ja, det är det! :)
bambi

#5 - Viktoria

När presenteras vinnaren av almanackan?

#6 - Hanna

Jag skulle jättegärna vilja gå. Fick jag chansen skulle jag börja ragga någon att åka med :)

#7 - Mona

Åh!! Jag vill så gärna gå, jag fyller dessutom år på söndag så du kan se det som en gödelsedagspresent till en främling? :D

#8 - Longevity - en blogg om hälsa

Ah ok, jag är ju Göteborgare :-) Ha det så trevligt i varje fall!

Svar: Hej Madde! Jag utsåg dig till vinnaren av en egendesignad personlig kalender, kan du maila mig din mailadress (hittar den inte någonstans) så ska du får din värdekod! KRAM
bambi

#9 - Popprinsessan

Synd att jag inte bor i Sthlm för det hade varit supertrevligt. Hoppas att det blir kul för er som kommer dit!
Trevlig helg!

#10 - Johan

Jag skulle gärna vilja gå på detta event med min sambo och våra två barn. Vi föräldrar har jobbat mycket det senaste, men nu har äntligen helgen som vi väntat på så länge anlänt! Vi har två lediga dagar tillsammans och då hade detta event passat utmärkt att besöka!
Med vänlig hälsning,
Johan

#11 - Rita

Låter jättekul men bor tyvärr för långt borta. Hoppas ni har kul!

#12 - Annika - drömmen om 11 barn

Hmm... hade jag vetat om det här hade jag sett till att ha fått stanna på sophiahemmet tills imorgon - så hade jag kunnat haka på innan hemfärd ;)

#13 - dianasdrömmar

Hoppas att du får det mysigt idag, stannar hemma och myser med familjen kram Diana

#14 - britta bloggar

Kul, vi ses där!

#15 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad glad min dotter skall bli, har mejlat dig!!