bambi

Dagens Leah och dagens vinnare!
 
Leah följde med mig och hjälpte till att handla mat till helgen. Eftersom jag har slängt alla deras mössor i tvätten så fick hon inviga en ny fin Nova Star mössa. Sen så har hon en Molo fleece under sin Po.P. jacka och Nova Star jeans. Stövlarna är från Ecco. (Nova Star har sponsrat oss med mössan och byxorna.)
 
Lite sent, men här kommer vinnaren av en egen personlig kalender! En värdig vinnare tycker jag:
 
Jag är gärna med och tävlar. Jag hade gjort en stor närbild på en tecknad Joker (från batman) och namnet Bob på. Min dotter kallar sig Bob, hon kallar sig asexuell och vill inte tillhöra något specifikt kön och jag tycker det är så strongt att stå fast vid sina val fast hon är i en ålder där det är tungt att vara annorlunda (snart 15). Om jag vinner skulle hon få almanackan!
#1 - En kvinnas dagbok

Jag tycker att dina barn är så otroligt lika varandra! :)

#2 - Millan

Grattis till Madde, undrar dock över varför hon säger 'hon' om sitt barn som tydligen inte tillhör något kön. Men det kanske är självvalt att refereras till som 'hon'?

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Jag säger hon av ren vana, född som dotter :-)

Tack tack för vinsten!! Perfekt julklapp!

#4 - Ulle

Hoppas ni har en riktigt härlig helg! Goa Leah! :)

#5 - Elin

Åh, leah är så fantastiskt söt! :)

#6 - Millan

Tack för svaret Madde :)

#7 - Sara

Åh vilka fina bilder =)

Svar: Tack :)
bambi