bambi

Event med Pierre Robert
Lina, jag, Diana och Jessica.
 
I torsdags var jag även på ett trevligt event på Chokladfabriken som Pierre Robert anordnade. Det bjöds på bubbel, chokladpraliner och underklädesmodevisning. Men trevligast var nog det fina sällskapet! Jag har så fina bloggvänner och det är så trevligt att bara prata och umgås lite med dom!
 
 
Ärligt talat så älskar jag Pierre Roberts underkläder och det är mina absoluta favorittrosor. Jag har bloggat om dom förut, även fast dom inte har sponsrat mig!  :)
 
Till våren så kommer Pierre Robert med en "invisible" trosmodell som är gjord av superlätt microfiber, utan sömmar och med stay-in place funktion. Det ser jag fram emot!  
#1 - Emma & Wilma

Deras sport-BH är underbar med!!

Kram

#2 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Åh va fin du var!

Svar: Tack!! :)
bambi

#3 - Caroline

Det är mina favoriter också! Deras strumpbyxor och tajts är underbara! Det är även att av få märken man kan få relativt billiga yllestrumpor som är lika tunna som vanliga bomullssockor. Ovärderliga på vintern när bomull är sämst!

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad kul! Hoppas det kommer lite event till Göteborg också :-)

#5 - Lisa

Om du inte är sponsrad borde du bli det nu, för jag ska kosta på mej nya underkläder i morron, så det här tipset tar jag till mej. :D

#6 - Fröken M

åhh... 4 finingar som jag känner igen :) Kram

#7 - dianasdrömmar

Mysigt att ses vännen stor kram Diana